Pages

me myself..~!!

me myself..~!!

Tuesday, August 10, 2010

teka- tekuk

kalau korang boleyh jawab teka-teki ni..mmg gua salute laarh..~
soalan ni einstein pn tak sempat jawab nih.

WARNING = kalau rasa2 bawah 18 tahun sila jgn jawab..~!!
haha

1)LUBANG apa yg rasa nya hangat,nikmat dan nyaman...??
-LUBANGun pagi2..tarik selimut dan tidur balik

2)binatang apa yg terer karate..??
pasti kudang belang.~!!cuba amik kalkulator kira bapa black belt beliau ada..?

3)siapa yg temukan dompet duit kulit.........??
siapa yg temukan dompet duit kulit saya sila....pulang kan balik yaa~

4)pintu apa yg 10 org tolak pn takkan terbUka....?
pintu yang tertulis "TARIK"
haha



5)saya ada 3 kepala,6 tangan,dan 5 kaki..siapa kah saya..??
Saya adalah seorang penipu..~(lu kena beb..)


6)apa yg jauh di mata,tp dekat di hati...??
usus


7)binatang apa yg seluruh anggota badan ada kat kepala..??
kUtu larrh..tu pn tak leyh jawab ke..?



8)nenek sape yg jalan nya terloncat-loncat...??
nenek nya si katak terloncat-loncat..hoi2
haha

9)apakah perbezaan seketeri yg baik dan seketeri jahat..?
seketeri baik - "selamat pagi bos..~!!"
seketeri jahat -"eh bos..~!!dah pagi ni..asl AWAL sgt..?"


10)kenapa pokok kelapa depan rumah harus ditebang...??
memang laa kena tebang..penah nampak org cabut pokok kelapa..???






**KERTAS SOALAN TAMAT**

+dah2.jawab laa yg tuh dulu.nNti aku bagi lain okaiyhh..??
jawapan nnti malam raya aku post..~!!
selamat menjawab ^^.

No comments:

Post a Comment