Pages

me myself..~!!

me myself..~!!

Monday, May 2, 2011

yg tu aku nak..!

baru-baru ni buka paper tiba2 ada something yg menarik perhatian aku.huish!
kasut jogging adidas climacool baru.

then terus aku usha2 kat google.kasut2 jogging adidas.aiseyh.sangat menrentap jiwa.
haha.kalau laa ada duit kan.suma nya aku nak angkat.sekali salesgirl tu pn.ops!
















+mengancam kan..? -.-'





btw,one of my favourite free time activity petang2 adalah berjogging..dulu time kat KMK petang2 selalu laa jogging dgn hikmal fizar a.k.a dogois..selain mnyihat kan badan..mata kita jugak sihat.ramai aweks2 KMK petang2 dok jalan2.boleh usha.haha.main2 ja

ntah pesal aku dah mula suka jogging.may be sbab rasa bebas kot.then yg penting puas!
hah.susah nak cakap.apa pun my english teacher,pn rohaidah
..she is really good in long distant running.
bnyak jugak dia masuk event larian2 ni.of cos laa menang beb.bagus betul laa.nnti nak suruh bini aku jogging jugak laa.pusing tasik bandar darulaman tu ke..ha.mesti best ouh.


p/s:jgn kawen lari sudaah.

1 comment:

  1. setakat tasek tu smua org boleh...hahahha...
    makin fit arr bos aku skrg..

    ReplyDelete