Pages

me myself..~!!

me myself..~!!

Friday, July 23, 2010

chuck vs eclipse



ntah macam mana laa pagi niy boleh bngun awal..~
tp nasib baik dpt tgk CHUCK.mmg terbaik larrhh..~!! ^^

aku mmg minat drama niyh..~bukan setakat lawak bodo mamat2 sengal kat kedai elektrik tuh..tp story dia mmg stylOo..kalau part chenta tuh..mmg mahsUk habes.haha
tp episod yg aku tgk pagi td mmg best laa rasanya..~
sumpah sweet..~!!haha
dipendekan cerita,
time episod pagi td chUck jumpa ayah awek dia..~then time tu kenal kejap je ayah dia cakap kat anak dia yg chuck ni takkan curang..~
dah laa awek cun..~
kalau aku pn tak sanggup nak lepas.haha
jeles ouh..biasa larh org bujang..hehe



then last 2 week aku gi jitra tgk eclipse.boleyh tahan laa..
tp satu jaa yg akU tak suka kalau tgk citaa mcm tuh kat cinema..~
makcik2 kat sebeleh tak habes2 mnyumpah seranah si Belaa..n got one aunty seat next 2 seat from me keep saying.."alaaarh..kesian nyaa Edward...~"..then lagi dia merapu.."gatai punyaa belaa..~!!suma laki hg nak..kasi edward kat aku pn tak pe..~!!"
haaish -.-'

hebat makcik2 zaman sekarang..~no comment.tak pasai2 aku kena saman kang..hahahaha

btw..just wonder.how come movie or drama holywood pandai ambil hati penOnton..??bukan nya nak agung2 kan..tp semacam ada satu elemen yg special dalam karya diorang.thik about it..~
adios

No comments:

Post a Comment