Pages

me myself..~!!

me myself..~!!

Thursday, May 6, 2010

perubahan..??takda pun..

jgn laa rindUu kat blog akuh naa..
aku mmg mlas update menda niyh pun..aku tak da laa rajin macam ujey or sya yg pandai hias2 blog niyh
hahaha
blog pun simple je..
satu lagi sebab ....aku mmg bukan jenis yg suka sgt berkOngsi ceritaa dgn siapa2..
haha..yg itu bukan nya pelik pun..sebab bagi aku cerita aku tak best pun nak di kongsi..
baik tgk adamaya kaa...nur kasih kaaa..peewwiiitt.. ^^,

neway sepanjang cUti 5 bulan kat umah..takda ap yg dipanggil perubahan dgn diri kuh..~
cuma agak sibuk larh dengan aktiviti memandu.ambik adik sekolah laa..then antar mengaji..well..biasa larh tuh..

erm..nnti 10 mei..aku nk pi matrik dah..cuak..?
biasa laa tuh..dgr macam2 citaa yg menakutkan..tapi ap2 got to be strong..
hehe

No comments:

Post a Comment