Pages

me myself..~!!

me myself..~!!

Sunday, May 9, 2010

sUster keramas...??

well..ni satu lagi citaa best.weekend rituh aku+akhbar+umar pi laa ziarah dikmee kat jitra nUh..well dah ad org nak support dUit minyak..aku jalan jelaa.(credit tO umar..beliau mmg bnyak dUit..)

then kat jitra tUh kami decide nak tgk mUvie..dikmee ajak laa tiara+kwn2 dia (well..suma kecik2 je..hehe)
disinOpsis kan stOri..aku terpaksa tgk mUvie citaa hantUu..sebab kasi chance kat dikmee tgk dgn tiara..diorang tgk irOnman..well..lgpUn aku baru je tgk irOnman weyh..takkan nak tgk dua kali kot.akhaba+umar pun tgk ironman..so aku sorang2 laa tgk citaa sUster keramas tUh dgn kwn2 tiara tUh..


akU tgk citaa hantUu...????tak da laa pelik sgt..dulu dah penah tgk dgn aweks akuh dulu-dulu kala..tp kali niy tgk sorang2..yg kawan2 tiara tuh even seat sebelah akuh..aku bukan kenai pn..tak tegOo sgt..cos diorang lagi suka speking siam..(xda semangat 1Malaysia langsung..)

bilaaa citaa berkumandang...pergghhh...gUa cakap lUu...mmg 'ganas+panas' gilaa aa cita tUhhh...mmg 'serraaaamm'..haha..dalam hati dah sumpah seranah dah niy..
-cilaakaa betOi..ni bukan citaa hantUu...ni citaa blUuu..hahahaha-
bayangkan most 70% dari keseluruhan citaa tuh..penuh dgn adegan2 yg x sepatut nyaa...astaagaaa...time hantu nak kUar pun sempat lagi nak buka2 baju
muahahahahahaha..aku citaa pUn tak gUna baik tgk sendirik..cita indOn mmg aa..btw.suster keramas tuh does refer tu jururawat syampu..haha..hantUu syampu..??first time beb.
dah laa sebelah aku niy awek siam tak dikenali..segan ..tak payah cakap aarr..
ada sekali tUh..diorang ttp mata (bukan sebab hantu kuar..tp sebab 'menda' lain kuar..paham2 sudaa..)..
then budak tuh toleh kat akuh..dia cakap.."amOiyh..suka nya tgk part tuh...~!!"
hahahaha
aku balas balik "suka sUki hati akuh laa..akU dah 18 tahun okaiyh..~!!korang tuh yg bawah umOr.."
hahaha..pdan mukaa..lu kena beb..


neway thanxs to suraya+soraya+nabilah(aweks siam yg beria sgt tgk citaa 'hantu' tuh..)
mUsti korang terkejut kan..??nama melayu..tapi org siam..!!
haha..they quite friendly larh..takdalaa sombong sgt.

k jumpa nnti..
adios..~

3 comments: